BLOG O SPRZEDAŻY I NIE TYLKO... - Szersze spojrzenie na sprzedaż i komunikacje
Witamy z Szerszego Punktu Widzenia!
Z naszego bloga dowiecie się nie tylko jak szerzej patrzeć na kwestie związane ze sprzedażą ale również komunikacje, czy aspekty psychologiczne. Artykuły na blogu dotyczą różnych dziedzin np. sprzedaży, rozwoju, zarządzania i wiele więcej. To jak wielka szuflada z notatkami pozwalającymi wyciągnąć wnioski i przezwyciężyć problemy nie tylko ze sprzedaży!
Jeżeli jednak, któryś z nich Cię przerośnie – Napisz do nas!
Zobacz poniżej wszystkie artykuły na naszym BLOGU
PROSPECTING JAKO GRA – Leadowanie, a filozofia gry.
Przypomnij sobie swoją najtrudniejszą grę lub misje w grze z Twojego dzieciństwa. Czy wiesz, że nawet do 80% czasu w tej grze przegrywałeś? W tym artykule pokażemy Ci jak wykorzystać filozofię gry do zwiększenia efektów sprzedaży i prospectingu!
Gdy klient mówi “muszę się zastanowić” – jak radzić sobie z obiekcją?
Jako handlowiec na pewno spotkałeś się z odpowiedzią, w której klient informował o tym, że potrzebuje czasu aby podjąć decyzję. Zastanawiasz się co zrobić w sytuacji, gdy klient mówi “muszę się zastanowić”? Czy to rzeczywista obiekcja? Zajrzyj, a ta reakcja nie będzie Ci już taka straszna!
Konsultacje ze sprzedaży, czyli jak zwiększyć zyski w firmie?
Zastanawiasz się jak poprawić sprzedaż i zwiększyć zyski swojej firmy w niedługim czasie? Pozwól spojrzeć na swoją firmę z Szerszego Punktu Widzenia i przeprowadź bezpłatne konsultacje ze sprzedaży!
Cold Mailing, czyli tzw. zimne wiadomości e-mail. – Czym są i jak je stosować?
Cold mailing to sztuka pisania wiadomości e-mail do osoby, która się tego nie spodziewa. Dlaczego sztuka? Ponieważ Twoim zadaniem jest skłonić odbiorcę do konkretnej reakcji, czyli CTA!
Szerszy Punkt Widzenia – Cechy dobrego handlowca cz. II (Podcast)
Podcast SPW – NR 7 – To kontynuacja podcastu nr. 6, w którym dalej poruszamy kwestie dotyczące cech dobrego handlowca. Odpręż się, przygotuj 23 min wolnego czasu i… do dzieła!
Cold calling, “zimne telefony”, prospecting. Jak to robić lepiej?
Czy wiedziałeś, że aż 42% handlowców uważa prospecting za najtrudniejszy element swojej pracy?- Hubspot
Czy to oznacza, że 58% handlowców z łatwością wykonuje tzw. zimne telefony czy cold calling?
Dowiedz sięwięcej!
Szerszy Punkt Widzenia – Cechy dobrego handlowca cz. I (Podcast)
Podcast SPW – NR 6 to już szósty podcast o sprzedaży i rozwoju! Tym razem zastanawiamy się co definiuje dobrego handlowca oraz odpowiadamy na pytanie – jakie cechy powinien on mieć! Przed tobą część pierwsza cech dobrego handlowca!
Szerszy Punkt Widzenia – Dlaczego handlowiec nie finalizuje? Błędy w finalizacji (Podcast)
Podcast SPW – NR 5 to następny podcast. Poruszmy w nim problem handlowców, który dotyczy ostatniego etapu sprzedaży jakim jest finalizacja. Zdarzyło Ci się kiedyś “wyłożyć przed metą”? Przesłuchaj!
Gdy klient mówi za drogo… – Jak poradzić sobie z obiekcją?
Niech pierwszy rzuci kamień ten handlowiec, który nigdy w swojej karierze tego nie usłyszał! Skoro oczywistości mamy za sobą, czas wyposażyć Was w argumenty, które pozwolą lepiej radzić sobie z obiekcją za drogo. Przeczytaj wpis!
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Jak być dobrym sprzedawcą i jak się ciągle rozwijać?
Handlowiec, który poczuł już czym jest sprzedaż i to polubił to prędzej czy później na pewno zada sobie to pytanie. Ty pewnie też zadałeś/aś sobie to pytanie i tak trafiłeś do nas! No właśnie! To co w takim razie trzeba zrobić, aby być lepszym sprzedawcą / handlowcem / doradcą / konsultantem itp.? Odpowiedź wcale nie jest taka trudna, niemniej wymaga trochę pracy z Twojej strony, ale gwarantujemy Ci, że ta praca bardzo szybko zacznie procentować i zwracać się z nadwyżką! Przeczytaj artykuł!
Jak być dobrym sprzedawcą i jak się ciągle rozwijać?
Jak być dobrym sprzedawcą i jak się ciągle rozwijać?
Handlowiec, który poczuł już czym jest sprzedaż i to polubił to prędzej czy później na pewno zada sobie to pytanie. Ty pewnie też zadałeś/aś sobie to pytanie i tak trafiłeś do nas! No właśnie! To co w takim razie trzeba zrobić, aby być lepszym sprzedawcą / handlowcem / doradcą / konsultantem itp.? Odpowiedź wcale nie jest taka trudna, niemniej wymaga trochę pracy z Twojej strony, ale gwarantujemy Ci, że ta praca bardzo szybko zacznie procentować i zwracać się z nadwyżką! Przeczytaj artykuł!
Szerszy Punkt Widzenia – 7 Kroków do codziennej motywacji. To proste! (Podcast)
Podcast SPW – NR 4 To nasz kolejny podcast. Tym razem wzięliśmy na warsztat pojęcie motywacji. Zastanawiasz się jak zwiększyć swoją motywację oraz jak być zmotywowanym? Jak każdy obowiązek traktować jako ekscytujące zadanie? Poznaj 7 prostych kroków do codziennej motywacji już teraz!
Sprzedaż | Rozwój | Motywacja.
Szerszy Punkt Widzenia – 20 Zasad Skutecznego Handlowca cz. II (podcast)
Podcast SPW – NR 2. To drugi z serii podcastów, w którym pomożemy CI zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki sprzedaży jako handlowiec w niedługim czasie. W jaki sposób? Przesłuchaj 20 zasad skutecznych handlowców i wdróż je od zaraz! (część I)
Sprzedaż | Rozwój | Motywacja.
Audyt sprzedaży – Nie taki diabeł straszny… Dlaczego warto?
Audyt sprzedaży to bardzo ważne, choć często pomijane narzędzie pomagające w rozwoju firmy. W jaki sposób? Jak zwiększyć efekty sprzedaży w swojej firmie? Dowiesz się w tym artykule. Zapraszamy!
Jak być zmotywowanym i jak się motywować? 7 prostych kroków na bycie bardziej zmotywowanym!
Motywacja jest to nic innego jak połączenie determinacji z konsekwencją! I o tym będziemy dziś tu mówić. Setki książek (na szczególne wyróżnienie zasługuje tutaj książka Jeffa Hadena pt. Mit motywacji, polecamy!), artykułów i publikacji mówi o tym, czym jest i jak sobie radzić z tym, aby być zmotywowanym. Poznaj 7 prostych kroków na bycie bardziej zmotywowanym!
Szerszy Punkt Widzenia – 20 Zasad Skutecznego Handlowca cz. I (podcast)
Podcast SPW – NR 2. To drugi z serii podcastów, w którym pomożemy CI zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki sprzedaży jako handlowiec w niedługim czasie. W jaki sposób? Przesłuchaj 20 zasad skutecznych handlowców i wdróż je od zaraz! (część I)
Sprzedaż | Rozwój | Motywacja.
Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?
Obiekcje pojawiają się nie tylko w pracy w sprzedaży, ale także przy obsłudze klientów, w sklepach stacjonarnych, w szkole czy urzędzie. Moglibyśmy tak wymieniać i wymieniać. Dlaczego? Ponieważ obiekcje to nic innego jak wątpliwości, które są naturalną częścią życia. Skoro w takim razie na co dzień umiemy sobie z nimi lepiej lub gorzej radzić, to warto, jak robić to skuteczniej w sprzedaży. Śmiemy twierdzić, że jeśli nauczysz dobrze sobie radzić z obiekcjami w sprzedaż, to te w codziennym życiu nie będą już takie straszne.
10 powodów, dla których warto zadawać pytania w procesie sprzedaży!
Napisano już wiele świetnych książek nt. sprzedaży czy samej komunikacji, a mimo tego wciąż obserwujemy handlowców, którzy “przegadują” swoich klientów. Wiemy z czego się, to bierze!
5 Why – Metoda rozwiązywania problemów i optymalizacji procesów w Twojej firmie!
Metody 5 Why, czyli inaczej “5 razy dlaczego” była wykorzystywana z sukcesami w koncernie motoryzacyjnym Toyoty, dzięki czemu pozwoliło to zdefiniować problemy i usprawnić procesy w produkcji. Metoda ta wymaga przede wszystkim wytrwałości, inteligencji oraz konsekwencji.
Jak skutecznie sprzedawać oraz jak zwiększyć sprzedaż?
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten handlowiec, który nigdy nie zadał sobie tego pytania! Odpowiedź na to pytanie często spędza sen z powiek. Próbujemy dowiedzieć się tego, szukając informacji w Internecie, książkach czy kursach. A odpowiedź na te pytania jest bardzo prosta. Zapraszamy do lektury!
“Dziękuje, nie jestem zainteresowany” – Co zrobić w tej sytuacji?
Czekasz na ważny telefon od żony / męża / dzieci / kuriera a tu nagle dzwoni jakiś przedstawiciel z rewelacyjną ofertą. Co mówisz? Dziękuje nie jestem zainteresowany. Już wiesz do czego zmierzamy? 🙂 Wiemy, że człowiek każdego dnia widzi i słyszy około 200-stu takich komunikatów marketingowych. Jak sobie z tym radzić?
Jak uczyć się na własnych błędach? – Pytania, które pomogą Ci w rozwoju.
Sukces nie przychodzi łatwo, co może potwierdzić sam Thomas Edison, który przed wynalezieniem żarówki znalazł “10.000 błędnych rozwiązań”. Nic co dobre i ważne nie przychodzi w życiu łatwo, dlatego nie możesz się poddawać.
Jak zmotywować pracownika? – 10 Przesłanek braku zaangażowania u pracownika.
Nie jesteś pewny, czy Twój pracownik jest zaangażowany? Ostatnio Twój pracownik stracił energię i zastanawiasz się co się dzieje? Przeczytaj ten artykuł i poznaj 10 przesłanek braku zaangazowania.
Skrypt rozmowy sprzedażowej – 5 powodów, dla których handlowiec go potrzebuje!
Skrypty sprzedażowe wielu osobom kojarzą się najczęściej z czytaniem tekstu z kartki, który brzmi jak nie za dobrze recytowany wiersz. Dlaczego w takim razie handlowiec powinien korzystać ze skryptu rozmowy sprzedażowej?
Jak się mniej martwić?
W tym artykule postaramy Ci się pomóc w tym jak się mniej martwić i sprawić, że małe problemy będą jeszcze mniejsze a duże problemy wcale nie będą już takie duże. Wystarczą nam do tego trzy proste kroki, które stosujemy na co dzień.
Jak załagodzić konflikt?
Najlepiej by było gdyby wcale nie było konfliktów, no ale skoro już się pojawiają warto umieć sobie odpowiednio z nimi radzić. Opisujemy kilka porad w tym artykule
Jak budować nawyki?
Życie oparte jest na nawykach. Jakość naszego życia zależy od jakości naszych nawyków. Na szczęście każdy z nas jest kowalem własnego losu! Mimo, że pewnych nawyków nie da się pozbyć, to można je skutecznie podmienić na bardziej wartościowe. Jak w takim razie wyrobić nawyki?
Blog o sprzedaży – Dlaczego go piszemy?
Wpadliśmy na pomysł pisania bloga o sprzedaży, ponieważ zdajemy sobie sprawę jak ważne jest, aby utrwalać wiedzę z tej dziedziny, aby móc do niej wrócić w dowolnym momencie. Mózg jak każdy mięsień trzeba trenować, a najlepszym treningiem oprócz poznawania nowej wiedzy jest jej zapamiętywanie. Jednak jeśli kiedykolwiek będziesz chciał powrócić do artykułów o sprzedaży nie ma najmniejszego problemu! Wystarczy, że wrócisz do naszego bloga i przeczytasz artykuły ponownie. Widzimy również potencjał w dzieleniu się wiedzą i możliwością dyskusji, ponieważ pod każdym artykułem pozwalamy na komentarze. Zapraszamy więc do dyskusji na każdy temat związany z artykułem!
Blog o sprzedaży – Czy piszemy tylko o sprzedaży?
Niekoniecznie! Na naszym blogu piszemy nie tylko o sprzedaży, ale również o wielu innych dziedzinach z kategorii, np. rozwoju osobistego, relacji, psychologii, komunikacji, czy zarządzania. Dlaczego nie piszemy tylko o sprzedaży? Bo sprzedaż to nic innego jak połączenie tych wszystkich elementów w całość. Merytorykę sprzedaży można wykorzystać w życiu osobistym i na odwrót również. Jeżeli jakiś temat nie daje Ci spokoju napisz do nas, a na pewno rozwiniemy go i pomożemy Ci spojrzeć na niego z szerszej perspektywy.
Blog o sprzedaży – Dla kogo?
Z racji tego, że na blogu poruszamy nie tylko tematy sprzedażowe, jest on praktycznie dla każdego!
Nie musisz być handlowcem, kierownikiem lub dyrektorem sprzedaży. Wystarczy, że chcesz się rozwijać! Zachęcamy każdego do inwestowania w siebie, dlatego piszemy o różnorodnych tematach. Każdy dobrze przeczytany artykuł może przydać się jako źródło niezbędnej wiedzy podczas wielu życiowych sytuacji. Zapraszamy!