O nas

Skąd szerszy punkt widzenia?

Pracujemy od ponad 3 lat w firmie zajmującej się najnowocześniejszymi formami reklamy, takimi jak: pozycjonowanie, Google Ads czy Social Media. W naszej całej karierze zawodowej pozyskaliśmy kontrakty warte łącznie ponad 4 miliony złotych. Obecnie szkolimy, wspieramy, motywujemy, nadzorujemy, rekrutujemy i zarządzamy zespołem sprzedażowym. Jesteśmy autorami książki o sprzedaży doradczej “Jak nie wciskać, czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu.” 
Połączyła nas wspólna pasja do sprzedaży, psychologii, zarządzania, samorozwoju oraz szerszego podejścia do sprzedaży.

Poznajmy się!

Kim jesteśmy?

Adrian pierwsze doświadczenie w sprzedaży zdobył na międzynarodowych targach meblowych, gdzie reprezentował swoją firmę jako przedstawiciel handlowy i tłumacz, a to wszystko jeszcze w wieku 18 lat. W trakcie studiów podjął pracę zarobkową w jednym z toruńskich call center, gdzie pracował na projekcie związanym ze sprzedażą ubezpieczeń od nieszczęśliwych wypadków.
Przez niewiele ponad rok sprzedał blisko 1000 polis ubezpieczeniowych, stając się jednym z najlepszych telemarketerów projektu. Właśnie tam zdobywał swoje pierwsze doświadczenie związane z zarządzaniem zespołem sprzedażowym, będąc przez pewien czas Team Leaderem. Przez jakiś czas pracował jako przedstawiciel handlowy door2door, aby następnie trafić do firmy,
w której pracuje do dziś na stanowisku Managera Sprzedaży. Zajmuje się wdrażaniem, motywowaniem oraz doradzaniem handlowcom,
którzy są na początku swojej ścieżki kariery.
Fan i praktyk zarządzania poprzez coaching.
Uważa, że sprzedaż to jedna z niewielu umiejętności, która może pomóc w każdej życiowej sytuacji.

W procesie sprzedaży zawsze:

  • więcej słucha niż mówi 
  • buduje relacje
  • jest szczery i bezpośredni
  • mówi prostym i zrozumiałym językiem
  • buduje sprzedaż w oparciu o życiowe przykłady 

Ma szczerą nadzieję, że w przyszłości w szkole będą nauczać takich przedmiotów jak: sprzedaż, wystąpienia publiczne, umiejętne słuchanie, odczytywanie emocji czy zarządzanie. Prywatnie szczęśliwy mąż, niecierpliwe wyczekujący pojawienia się na świecie ich córeczki oraz właściciel zwariowanego psa rasy border collie o imieniu Riko.
Wielbiciel kalisteniki i jazdy na rolkach.

Arkadiusz swój pierwszy romans z obsługą klienta i sprzedażą przeżył na etapie studiów, gdzie w ciągu 3 lat, przechodząc drogę od pracownika fizycznego, do Head Managera uczestniczył w rozwoju firmy podnoszącej standardy czystości na terenie trójmiejskiej aglomeracji. W tym czasie miał okazję praktykować swój sposób sprzedaży, obsługi, czy zarządzania firmą na kadrze zarządzającej takich obiektów jak chociażby Zatoka Sztuki, Porsche Centrum Sopot oraz pięciogwiazdkowe obiekty – Radison Blu, czy Rezydent Sopot.
To właśnie w tym okresie odkrył jego prawdziwe powołanie jakim
jest sprzedaż. Ukończone Studia Filozoficzne wraz z dyplomem magisterskim z Marketingu, Sprzedaży i Pijaru oraz dodatkowymi studiami podyplomowymi to tylko wierzchołek teoretycznej góry lodowej, pod którą kryje się praktyczne podejście do sprzedaży oraz zarządzania sprzedażą.
Aktualnie pracuje w jednej z najszybciej rozwijających się agencji w Polsce zajmującej się sprzedażą nowoczesnych reklam w internetowym świecie Google. Stały wzrost wyników sprzedażowych, naturalne predyspozycje oraz możliwości sprawiły, że dziś zarządza całym działem sprzedaży oraz obsługą klienta. W ciągu trzech lat pracy rekrutował i wdrożył setki osób,
spędził tysiące godzin na salach szkoleniowych oraz zarządzał oddziałem firmy w innym mieście. Poznał cały proces sprzedaży z pierwszej perspektywy, dzięki czemu wypracował własny styl, który do dziś skutecznie przekłada na swój zespół. 

Osobiście, wizjoner wierzący że każdy cel to marzenie z odroczonym terminem realizacji. Trzykrotnie niedoszły (jeszcze!) milioner występujący w znanym programie telewizyjnym na stacji TVN. Prywatnie szczęśliwy mężczyzna u boku szczęśliwej kobiety. Wielbiciel szybkich samochodów i leniwych kotów.
Autor i wyznawca zasady TRZY razy ZET.

“Zaangażowanie + Zaangażowanie = Zarabianie”.

O czym przeczytasz?

Czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza , niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Kim jesteśmy

Praacujemy prawie cztery lata w firmie zajmującej się najnowocześniejszymi formami reklamy, takimi jak pozycjonowanie, Google Ads, czy kampanie w social mediach. Przeszliśmy ścieżkę kariery od zwykłego handlowca, przez team leadera, opiekuna klienta do menedżera sprzedaży i kierownika projektu. Ze sprzedażą doradczą jesteśmy związani od ponad pięciu lat. Łącznie w całej karierze sprzedaży pozyskaliśmy kontrakty warte około cztery miliony złotych i setki klientów. Szkolimy, wspierajamy motywujemy, nadzorujemy, rekrutujemy i zarządzamy kilkudziesięcio-osobowym zespołem sprzedażowym i obsługi klienta. Połączyła nas pasja do sprzedaży, psychologii, zarządzania i samorozwoju.

Oś czasu

2016 – 2017

Arek

  • Praca jako Head Manager w Gdańskiej firmie zajmującej się podnoszeniem standardów czystości w obiektach klasy premium. Zarządzanie firmą, rekrutacja, logistyka.
  • Ukończenie studiów Filozoficznych na Uniwersytecie Gdańskim w specjalizacji społeczno – etycznej
2016 – 2017
Luty 2017

Adrian

  • Rozpoczęcie pracy w jednym z toruńskich call center na projekcie sprzedaży ubezpieczeń od NNW, na którym pracuje około 60 osób.
  • Praca na zasadzie outbound marketingu, kontakt z klientami indywidualnymi.
  • Codziennie około 200-300 wykonywanych połączeń.
Luty 2017
Sierpień 2017

Arek

  • Rozpoczęcie współpracy z agencją e-marketingową na stanowisku specjalista ds. sprzedaży.
  • Kontakt B2B.
  • Sukcesy związane ze sprzedażą największych ilości umów dziennie / miesięcznie / kwartalnie. 
Sierpień 2017
Czerwiec 2017 – 2018

Adrian

  • Jeden z najlepszych konsultantów na projekcie, średnia sprzedaż na poziomie 40-50 polis miesięcznie.
  • Największa ilość podpisanych umów w ciągu tygodnia.
  • Kilka otrzymanych nagród za zwycięstwa w konkursach sprzedażowych.
Czerwiec 2017 – 2018
Czerwiec 2018

Arek

  • Awans na stanowisko Team Leadera
  • Opowiedzialność m.in. za rekrutacje, wdrażanie, szkolenia wstępne oraz sprzedaż.
Czerwiec 2018
Lipiec 2018 – Sierpień 2018

Adrian

  • Krótka przygoda z sprzedażą door2door systemów monitoringu.
  • Sprzedaż bezpośrednia. B2C.
Lipiec 2018 – Sierpień 2018
Czerwiec – Grudzień 2018

Arek

  • Wygrana bonu na wycieczkę za największą półroczną sprzedaż w rywalizacji z całą firmą (ok. 50 osób).
  • Wypoczynek na Cyprze. 
Czerwiec – Grudzień 2018
Wrzesień 2018 – Maj 2019

Adrian

  • Rozpoczęcie pracy w jednej z najszybciej rozwijających się agencji e-marketignowych jako specjalista ds. sprzedaży.
  • Kontakt z klientem b2b.
  • Jeden z najlepszych i najskuteczniejszych doradców w firmie.
  • Średnia sprzedaż na poziomie 6-7 umów miesięcznie (gdzie dobry wynik to przeciętnie 3 umów na msc).
Wrzesień 2018 – Maj 2019
Czerwiec 2019 – Obecnie

Arek

  • Wdrożenie kilkudziesięciu nowych pracowników
  • Przeprowadzenie kilkaset szkoleń wdrożeniowych i sprzedażowych
  • wystąpenie w Milionerach na TVN
  • Zakup nowego auta
  • Obrona tytułu Magistra
  • Zdobycie 3 certyfikatów Google
  • Rekrutacja kilkudziesięciu osób
  • Ukończenie Studiów Podyplomowych
  • Samodzielne zarządzanie nowym oddziałem firmy 
Czerwiec 2019 – Obecnie
Czerwiec 2019 – Obecnie

Adrian

  • Awans na stanowisko managera sprzedaży.
  • Wejście w świat zarządzania działem sprzedażowym liczącym niedługo kilkanaście osób.
  • Zbudowanie z nierentownego i niestabilnego zespołu, solidny i zgrany team, który osiąga jedne z najlepszych wyników z wszystkich działów w firmie.
  • Powtórzenie własnych wyników sprzedażowych przez kilku samodzielnie wyszkolonych doradców.
  • Największa jednorazowa umowa podpisana w 11 letniej historii firmy.
Czerwiec 2019 – Obecnie
Czerwiec 2019 – Obecnie

Adrian

  • Awans na stanowisko managera sprzedaży.
  • Wejście w świat zarządzania działem sprzedażowym liczącym niedługo kilkanaście osób.
  • Zbudowanie z nierentownego i niestabilnego zespołu, solidny i zgrany team, który osiąga jedne z najlepszych wyników z wszystkich działów w firmie.
  • Powtórzenie własnych wyników sprzedażowych przez kilku samodzielnie wyszkolonych doradców.
  • Największa jednorazowa umowa podpisana w 11 letniej historii firmy.
Czerwiec 2019 – Obecnie
Wrzesień 2021

Arek & Adrian 

Wrzesień 2021
Skontaktuj się teraz
LUB

Uzyskaj audyt Twojej sprzedaży za darmo!

Opisz nam wyzwanie, które wspólnie zrealizujemy!

Jak mamy się do Ciebie zwracać?
Wpisz swój mail abyśmy mogli napisać
Wpisz numer telefonu abyśmy mogli oddzwonić
Opisz wyzwanie, które wspólnie zrealizujemy!
0
    0
    Twoje inwestycje
    Twój koszyk jest pusty