O nas
Skąd szerszy punkt widzenia?
Pracowaliśmy ponad 5 lat w firmie zajmującej się najnowocześniejszymi formami reklamy, takimi jak: pozycjonowanie, Google Ads czy Social Media. W naszej całej karierze zawodowej pozyskaliśmy kontrakty warte łącznie ponad 4 miliony złotych.
Obecnie szkolimy, wspieramy, motywujemy, nadzorujemy, rekrutujemy i zarządzamy zespołem sprzedażowym. Jesteśmy autorami książki o sprzedaży doradczej – “Jak nie wciskać, czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu.”
Połączyła nas wspólna pasja do sprzedaży, psychologii, zarządzania, samorozwoju oraz szerszego podejścia do sprzedaży.
Poznajmy się!
Kim jesteśmy?
Adrian pierwsze doświadczenie w sprzedaży zdobył na międzynarodowych targach meblowych, gdzie reprezentował swoją firmę jako przedstawiciel handlowy i tłumacz, a to wszystko jeszcze w wieku 18 lat. W trakcie studiów podjął pracę zarobkową w jednym z toruńskich call center, gdzie pracował na projekcie związanym ze sprzedażą ubezpieczeń od nieszczęśliwych wypadków.
Przez niewiele ponad rok sprzedał blisko 1000 polis ubezpieczeniowych, stając się jednym z najlepszych telemarketerów projektu. Właśnie tam zdobywał swoje pierwsze doświadczenie związane z zarządzaniem zespołem sprzedażowym, będąc przez pewien czas Team Leaderem. Przez jakiś czas pracował jako przedstawiciel handlowy door2door, aby następnie trafić do firmy,
w której pracuje do dziś na stanowisku Managera Sprzedaży. Zajmuje się wdrażaniem, motywowaniem oraz doradzaniem handlowcom,
którzy są na początku swojej ścieżki kariery.
Fan i praktyk zarządzania poprzez coaching.
Uważa, że sprzedaż to jedna z niewielu umiejętności, która może pomóc w każdej życiowej sytuacji.
W procesie sprzedaży zawsze:
- więcej słucha niż mówi
- buduje relacje
- jest szczery i bezpośredni
- mówi prostym i zrozumiałym językiem
- buduje sprzedaż w oparciu o życiowe przykłady
Ma szczerą nadzieję, że w przyszłości w szkole będą nauczać takich przedmiotów jak: sprzedaż, wystąpienia publiczne, umiejętne słuchanie, odczytywanie emocji czy zarządzanie. Prywatnie szczęśliwy mąż, niecierpliwe wyczekujący pojawienia się na świecie ich córeczki oraz właściciel zwariowanego psa rasy border collie o imieniu Riko.
Wielbiciel kalisteniki i jazdy na rolkach.
Arkadiusz swój pierwszy romans z obsługą klienta i sprzedażą przeżył na etapie studiów, gdzie w ciągu 3 lat, przechodząc drogę od pracownika fizycznego, do Head Managera uczestniczył w rozwoju firmy podnoszącej standardy czystości na terenie trójmiejskiej aglomeracji. W tym czasie miał okazję praktykować swój sposób sprzedaży, obsługi, czy zarządzania firmą na kadrze zarządzającej takich obiektów jak chociażby Zatoka Sztuki, Porsche Centrum Sopot oraz pięciogwiazdkowe obiekty – Radison Blu, czy Rezydent Sopot.
To właśnie w tym okresie odkrył jego prawdziwe powołanie jakim
jest sprzedaż. Ukończone Studia Filozoficzne wraz z dyplomem magisterskim z Marketingu, Sprzedaży i Pijaru oraz dodatkowymi studiami podyplomowymi to tylko wierzchołek teoretycznej góry lodowej, pod którą kryje się praktyczne podejście do sprzedaży oraz zarządzania sprzedażą. Aktualnie pracuje w jednej z najszybciej rozwijających się agencji w Polsce zajmującej się sprzedażą nowoczesnych reklam w internetowym świecie Google. Stały wzrost wyników sprzedażowych, naturalne predyspozycje oraz możliwości sprawiły, że dziś zarządza całym działem sprzedaży oraz obsługą klienta. W ciągu trzech lat pracy rekrutował i wdrożył setki osób,
spędził tysiące godzin na salach szkoleniowych oraz zarządzał oddziałem firmy w innym mieście. Poznał cały proces sprzedaży z pierwszej perspektywy, dzięki czemu wypracował własny styl, który do dziś skutecznie przekłada na swój zespół.
Osobiście, wizjoner wierzący że każdy cel to marzenie z odroczonym terminem realizacji. Trzykrotnie niedoszły (jeszcze!) milioner występujący w znanym programie telewizyjnym na stacji TVN. Prywatnie szczęśliwy mężczyzna u boku szczęśliwej kobiety. Wielbiciel szybkich samochodów i leniwych kotów.
Autor i wyznawca zasady TRZY razy ZET.
“Zaangażowanie + Zaangażowanie = Zarabianie”.
O czym przeczytasz?
Kim jesteśmy
Oś czasu
Arek
- Praca jako Head Manager w Gdańskiej firmie zajmującej się podnoszeniem standardów czystości w obiektach klasy premium. Zarządzanie firmą, rekrutacja, logistyka.
- Ukończenie studiów Filozoficznych na Uniwersytecie Gdańskim w specjalizacji społeczno – etycznej
Adrian
- Rozpoczęcie pracy w jednym z toruńskich call center na projekcie sprzedaży ubezpieczeń od NNW, na którym pracuje około 60 osób.
- Praca na zasadzie outbound marketingu, kontakt z klientami indywidualnymi.
- Codziennie około 200-300 wykonywanych połączeń.
Arek
- Rozpoczęcie współpracy z agencją e-marketingową na stanowisku specjalista ds. sprzedaży.
- Kontakt B2B.
- Sukcesy związane ze sprzedażą największych ilości umów dziennie / miesięcznie / kwartalnie.
Adrian
- Jeden z najlepszych konsultantów na projekcie, średnia sprzedaż na poziomie 40-50 polis miesięcznie.
- Największa ilość podpisanych umów w ciągu tygodnia.
- Kilka otrzymanych nagród za zwycięstwa w konkursach sprzedażowych.
Arek
- Awans na stanowisko Team Leadera
- Opowiedzialność m.in. za rekrutacje, wdrażanie, szkolenia wstępne oraz sprzedaż.
Adrian
- Krótka przygoda z sprzedażą door2door systemów monitoringu.
- Sprzedaż bezpośrednia. B2C.
Arek
- Wygrana bonu na wycieczkę za największą półroczną sprzedaż w rywalizacji z całą firmą (ok. 50 osób).
- Wypoczynek na Cyprze.
Adrian
- Rozpoczęcie pracy w jednej z najszybciej rozwijających się agencji e-marketignowych jako specjalista ds. sprzedaży.
- Kontakt z klientem b2b.
- Jeden z najlepszych i najskuteczniejszych doradców w firmie.
- Średnia sprzedaż na poziomie 6-7 umów miesięcznie (gdzie dobry wynik to przeciętnie 3 umów na msc).
Arek
- Wdrożenie kilkudziesięciu nowych pracowników
- Przeprowadzenie kilkaset szkoleń wdrożeniowych i sprzedażowych
- wystąpenie w Milionerach na TVN
- Zakup nowego auta
- Obrona tytułu Magistra
- Zdobycie 3 certyfikatów Google
- Rekrutacja kilkudziesięciu osób
- Ukończenie Studiów Podyplomowych
- Samodzielne zarządzanie nowym oddziałem firmy
Adrian
- Awans na stanowisko managera sprzedaży.
- Wejście w świat zarządzania działem sprzedażowym liczącym niedługo kilkanaście osób.
- Zbudowanie z nierentownego i niestabilnego zespołu, solidny i zgrany team, który osiąga jedne z najlepszych wyników z wszystkich działów w firmie.
- Powtórzenie własnych wyników sprzedażowych przez kilku samodzielnie wyszkolonych doradców.
- Największa jednorazowa umowa podpisana w 11 letniej historii firmy.
Adrian
- Awans na stanowisko managera sprzedaży.
- Wejście w świat zarządzania działem sprzedażowym liczącym niedługo kilkanaście osób.
- Zbudowanie z nierentownego i niestabilnego zespołu, solidny i zgrany team, który osiąga jedne z najlepszych wyników z wszystkich działów w firmie.
- Powtórzenie własnych wyników sprzedażowych przez kilku samodzielnie wyszkolonych doradców.
- Największa jednorazowa umowa podpisana w 11 letniej historii firmy.
Arek & Adrian
- Wydanie najlepszej książki o sprzedaży doradczej poprzez wydawnictwo grupy Helion – ONE PRESS z dystrybucją m.in. w EMPIK.COM.
- “Jak nie wciskać, czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu”