Szerszy Punkt Widzenia – Podcast nr 1.

Szerszy Punkt Widzenia - O nas

PODCAST – SPW – Nr 1.  – TRANSKRYPCJA PODCASTU

 

Witam Cię serdecznie w szerszym punkcie widzenia… chwila, ale pewnie zastanawiasz się, co to jest Szerszy Punkt Widzenia? Więc pozwólcie, że przybliżymy Wam, czym szerszy punkt widzenia jest!

Przede wszystkim, jak sama nazwa wskazuje jest ona punktem widzenia i teraz mamy wiele różnych odniesień, wiele różnych punktów widzenia, wiele różnych paradygmatów. Jest Adriana punkt widzenia, jest mój punkt widzenia, jest TWój punkt widzenia i jeżeli nadal chcesz rozwijać się w różnych kierunkach, to musisz być tego pewien, że każda z osób, z którą komunikujesz się na co dzień ma swój punkt widzenia. My na to patrzymy po prostu z szerszego punktu widzenia.

I w tym miejscu powinniśmy powiedzieć coś o swoim doświadczeniu…. ale tego nie zrobimy. Zostawimy to sobie na deser. Chcemy raczej pokazać Ci czego możesz się od nas nauczyć. Ja, czyli Adrian jestem osobą, która jest bardzo bezpośrednia, dużo pyta, dużo słucha zwłaszcza na tym 4 poziomie i przede wszystkim próbuje nawiązać taką relację ze swoim klientem, żeby głupio mu było mi odmawiać. Czyli nawiązujemy takie relacje, w których ja mogę powiedzieć otwarcie co myślę, nie jak to robi większość klientów “cackać” się z klientem, ale też podchodzę do niego w taki sposób, że on może przez kilkanaście, kilkadziesiąt minut wypowiadać się, a ja po prostu zadaje pytania, dzięki którym mogę się dużo więcej dowiedzieć. Arek natomiast ma trochę inny styl… 

 
Dokładnie ja lubię z kolei w trakcie rozmowy z klientem przeanalizować to w jaki sposób ten klient rozmawia, czy też jakich używa słów, jaki jest jego ton wypowiedzi, sposób rozmowy. Lubię też sobie zapisywać poszczególne, najważniejsze wątki tego klienta, można powiedzieć, że rozkładać na czynniki pierwsze różne elementy rozmów. No i zamykać furtki, czyli po prostu zakończyć pewne kwestie na akceptacji obustronnej, czyli na akceptacji ze strony mojej, czy akceptacji ze strony klienta. To doprowadza do takiej sytuacji, w której jest najlepsza sytuacja dla wszystkich, czyli gramy do jednej bramki, czyli sytuacja win win. I tu można spokojnie podkreślić to co powiedział Adrian. To jest jeden z najbardziej konkretnych handlowców, doradców jakich znam pod kątem rozmów z klientami. Dzięki temu przekłada się to na przede wszystkim jak najlepsze wyniki, jeśli chodzi o sprzedaż, czy rozwój. Pozwala to na pewno, na wiele lepszy kontakt i komunikację z wieloma klientami.
 
Razem jesteśmy kompletnie inni, kompletnie różni i razem możemy się od siebie wiele nauczyć. Stąd powstał nasz pomysł na to, żeby prowadzić tego rodzaju formę podcastu jakim jest szerszy punkt widzenia. Jeśli chcesz się rozwijać, czy to na stopie zawodowej, czy jeśli pracujesz w handlu tak jak my, no to musisz patrzeć z szerszej perspektywy. Jeśli chcesz się rozwijać jeśli chodzi o relacje z innymi ludźmi? Nie możesz być egoistą, nie możesz mówić ciągle i ciągle o sobie, bo nic to nie da. Musisz patrzeć z szerszego punktu widzenia, czyli z drugiej perspektywy, z innego paradygmatu. W tym podcaście na pewno nauczymy Cie wiele praktycznej wiedzy, ale żebyś miał pewność, że rozmawiasz nie tylko z praktykami, ale z tymi praktykami, którzy mają doświadczenie i mogą to pokazać jakimiś sukcesami. My jesteśmy w sprzedaży od około 5 lat.  Wspólnie pozyskaliśmy kontrakty dla naszych firm o wartości blisko 4 milionów złotych. Pracowaliśmy w branżach gdzie opanowaliśmy na stawkach jakimi są składki ubezpieczeniowe, czyli nie są one największe, ale byliśmy w stanie dużą ilość klientów pozyskać. Pracowaliśmy też w branży, gdzie rozmawialiśmy z prezesami, dyrektorami czy właścicielami firm, gdzie te kontrakty opiewały na kilkaset złotych miesięcznie, kilka tysięcy czy nawet kilkanaście tysięcy złotych. Pozyskaliśmy blisko 500 klientów, w naszej tylko branży, w której obecnie jesteśmy. Więc jeśli zastanawiałeś się do tej pory czy trafiłeś na praktyków z sukcesami, to teraz nie musisz się już zastanawiać.
 
Okej… drugim na pewno ważnym aspektem nie tylko dlaczego szerszy punkt  widzenia, ale też skąd się wziął na to pomysł, ale też jakie jest założenie tych podcastów. Przede wszystkim naszym założeniem jest wzór krótkich, konkretnych spotkań, można powiedzieć na wzór konferencji TED. Gdzie w minimum treści, zawiera się maksimum konkretów. Dlatego właśnie w takim kierunku idziemy, aby wyczerpać temat, a nie wyczerpać słuchacza. Nasze podcasty mają założenia i będą z założenia mieściły się w maksymalnie 18 czy 20 minut. Właśnie po to żeby dać Tobie spokojnie czas na przemyślenia, ale nie zajmować Tobie też dużo czasu, pośród jak wiemy krótkiej doby, która czasem nie wystarcza. Zwłaszcza jeżeli jesteś osobą, która lubi się rozwijać, która dojeżdża do pracy, która lubi jeździć rowerem i w między czasie jeszcze lubi sobie posłuchać dodatkowej wiedzy. Myślę, że jest to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą krótko, konkretnie, ale rzeczowo poznać wiele ważnych kwestii z różnych perspektyw, z szerszego punktu widzenia. I wdrożyć to w dniu kolejnym!
 
Łącząc chociażby bezpośredniość, którą ja mam w sobie i analitykę, którą ma Arek, możemy się połączyć jak Ying i Yang. Czyli dać Ci ogromną dawkę wiedzy i tą teoretyczną, ale i tą praktyczną. Nasze założenie jak to już Arek powiedział jest to maksimum treści, ale dajemy sobie za cel żebyś z tej treści wyciągnął jak najwięcej. Żebyś mógł po wysłuchaniu tego podcastu wykorzystać to w praktyce. I właśnie dlatego takie tematyki praktyczne, codzienne, życiowe będziemy w tym podcaście poruszać. Poprzez tematykę związaną ze sprzedażą. Elementami prospectingu, chociażby kwestiami związanymi z – klient mówi zastanowię się, klient mówi nie, robię 10 telefonów i nie jestem w stanie nikogo zainteresować. Każdy element w tym podcaście będziemy chcieli zawrzeć. Założenie, które mamy czyli 18 czy 20 minut wymusza na nas, żebyśmy byli jak najbardziej przygotowani i przekazali Ci jak najwięcej konkretów, z których Ty będziesz mógł jak najwięcej wyciągnąć. Mamy inne tematy, w których rozwijamy się bardzo ciekawie i też będziemy je poruszać. Chociażby kwestie motywacji, finansów i rozwoju. Wszystkiego co na co dzień każdemu z nas jest potrzebne. Rozwój osobisty na piramidzie Maslowa jest bardzo wysoko, Więc nie myślę, ale jestem przekonany, że warto żebyś tutaj z nami dłużej został. Wypełnił formularz, który dla Ciebie zostawiliśmy, abyś zawsze był na czasie.
 
Dokładnie wiemy, że Twój czas jest bardzo cenny i alokujesz go w różnych sposób. Dlatego zachęcamy Cię do tego, tak jak powiedział Adrian, abyś zapisał się do formularza. Do newslettera, dzięki któremu będziesz cały czas na bieżąco z naszymi nowościami, z nowymi wpisami, z różnych dziedzin. To co powiedział Adrian jest wierzchołkiem góry lodowej. Tych tematów będzie naprawdę sporo, z różnych dziedzin. Myślę, że warto do tego dołączyć, zwłaszcza że jest to bezpłatna najbardziej konkretna dawka dawka wiedzy na rynku związanym z rozwojem. Także dołącz do nas i patrz na to z szerszego punktu widzenia!

Zapisz swój mail i bądź na bieżąco!

Zapisując się do Newslettera wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora Serwisu określonego w regulaminie strony. Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie poprzez wysłanie maila na adres szerszypunktwidzenia@gmail.com z prośbą o wycofanie zgody. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Leave a Comment

0
    0
    Twoje inwestycje
    Twój koszyk jest pusty