5.00(2)

Skille niezbędne w sprzedaży – Podstawy, które musisz znać! 📈💰

O kursie

Szkolenie ze sprzedaży online pod tytułem "Niezbędne skille sprzedaży - podstawy, które musisz znać" jest idealne dla każdego, kto chce poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży, aby zwiększyć swoją skuteczność i zarobki. Niezależnie, czy:  dopiero wchodzisz do świata sprzedaży, pracujesz tutaj od wielu lat dostałeś nowy zakres obowiązków do wykonania Szkolenie ze sprzedaży, które dla Ciebie przygotowaliśmy to paczka NIEZBĘDNYCH SKILLÓW jakie powinieneś poznać, niezależnie od branży. W środku znajdziesz materiał bez lania wody, który trwa aż - 137 minut, czyli 2h 17 minut. Wszystko to otrzymasz od razu po zakupie w formie elektronicznej (link) 

Opis

Szkolenie ze sprzedaży online pod tytułem “Niezbędne skille sprzedaży – podstawy, które musisz znać” jest idealne dla każdego, kto chce poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży, aby zwiększyć swoją skuteczność i zarobki.

Niezależnie, czy: 

  • dopiero wchodzisz do świata sprzedaży,
  • pracujesz tutaj od wielu lat
  • dostałeś nowy zakres obowiązków do wykonania

Szkolenie ze sprzedaży, które dla Ciebie przygotowaliśmy to paczka NIEZBĘDNYCH SKILLÓW jakie powinieneś poznać, niezależnie od branży. W środku znajdziesz materiał bez lania wody, który trwa aż – 137 minut, czyli 2h 17 minut. Wszystko to otrzymasz od razu po zakupie w formie elektronicznej (link) 

Szkolenie ze sprzedaży jest przygotowane w zakresie umiejętności miękkich więc dostosujesz je także do swojej branży, a życiowe i zawodowe przykłady stosowane w szkoleniu online tylko ułatwią Ci zrozumienie.

Szkolenie online składa się z profesjonalnych 4 lekcji: 

6 Uniwersalnych zasad wpływu na ludzi – wg. Roberta Cialdiniego. (30 minut)
  • dowiesz się jakie posiadamy zakorzenione w podświadomości nawyki działania w określonych sytuacjach
  • dowiesz się jakie reguły “rządzą światem”
  • dowiesz się jak zwiększyć szansę na zrealizowanie Twojej prośby
  • dowiesz się jak chronić się przed wpływem manipulacji
  • dowiesz się jak w praktyce sprzedaży wykorzystać, np. darmowe próbki, budowanie relacji, czy Twój autorytet.
Słyszeć nie znaczy słuchać. Sztuka aktywnego słuchania. (40 minut)
  • poznasz 4 poziomy słuchania  i NIE-słuchania klienta
  • dowiesz się, który z poziomów słuchania jest najskuteczniejszy
  • dowiesz się jak wsłuchać się w potrzeby Twojego klienta
  • dowiesz się jaką role odgrywa “cisza/pauza” w trakcie rozmowy handlowej
  • poznasz złote zasady aktywnego słuchania
4 Typy zachowań klientów. (37 minut) 
  • dowiesz się kim w praktyce sprzedaży jest “trudny klient”
  • dowiesz się z jakimi charakterami klientów spotkasz się w Twojej pracy.
  • dowiesz się w jaki sposób rozmawiać z każdym typem charakteru.
  • Poznasz “kolor” Twojego charakteru.
Obiekcja vs. Wymówka wraz z autorską metodą radzenia sobie z obiekcjami – ZUWU. (30 minut) 
  • dowiesz się jaka jest różnica między obiekcją, a wymówką
  • dowiesz się w jakich sytuacjach klienci sięgają po wymówki.
  • poznasz mechanizm radzenia sobie z obiekcjami – ZUWU
  • Dowiesz się jak uporać się raz, a dobrze z większością obiekcji jakie spotykasz na swojej drodze.

Tuż po zakupie otrzymasz TWÓJ IMIENNY CERTYFIKAT ukończenia szkolenia i posiadania wiedzy niezbędnej do realizowania skutecznej sprzedaży, co wnosi wartość do Twojego doświadczenia zawodowego.

szkolenie ze sprzedaży online - Certyfikat

Czego się nauczę?

  • Dowiesz się jak zwiększyć szansę na zrealizowanie Twojej prośby sprzedażowej.
  • Dowiesz się jak obsłużyć "trudnego klienta"
  • Dowiesz się jak poradzić sobie z większością obiekcji.
  • Dowiesz się w jaki sposób wsłuchać się w potrzeby klienta.

Tematy tego kursu

4Lekcje2h 17m

6 Uniwersalnych zasad wpływu na ludzi – wg. Roberta Cialdiniego. (30 minut)?

dowiesz się jakie posiadamy zakorzenione w podświadomości nawyki działania w określonych sytuacjach dowiesz się jakie reguły "rządzą światem" dowiesz się jak zwiększyć szansę na zrealizowanie Twojej prośby dowiesz się jak chronić się przed wpływem manipulacji dowiesz się jak w praktyce sprzedaży wykorzystać, np. darmowe próbki, budowanie relacji, czy Twój autorytet.
6 Uniwersalnych zasad wpływu na ludzi – wg. Roberta Cialdiniego. (30 minut)00:30:53

Słyszeć nie znaczy słuchać. Sztuka aktywnego słuchania. (40 minut)?

poznasz 4 poziomy słuchania  i NIE-słuchania klienta dowiesz się, który z poziomów słuchania jest najskuteczniejszy dowiesz się jak wsłuchać się w potrzeby Twojego klienta dowiesz się jaką role odgrywa "cisza/pauza" w trakcie rozmowy handlowej poznasz złote zasady aktywnego słuchania

4 Typy zachowań klientów. (37 minut) ?

dowiesz się kim w praktyce sprzedaży jest "trudny klient" dowiesz się z jakimi charakterami klientów spotkasz się w Twojej pracy. dowiesz się w jaki sposób rozmawiać z każdym typem charakteru. Poznasz "kolor" Twojego charakteru.

Obiekcja vs. Wymówka wraz z autorską metodą radzenia sobie z obiekcjami – ZUWU. (30 minut) ?

dowiesz się jaka jest różnica między obiekcją, a wymówką dowiesz się w jakich sytuacjach klienci sięgają po wymówki. poznasz mechanizm radzenia sobie z obiekcjami - ZUWU Dowiesz się jak uporać się raz, a dobrze z większością obiekcji jakie spotykasz na swojej drodze.

Opinie studentów

5.0

Total 2 Ratings

5
2 Oceny
4
0 Ocena
3
0 Ocena
2
0 Ocena
1
0 Ocena

Teoretycznie może się wydawać, że kurs mówi o oczywistych rzeczach, tylko... zazwyczaj o właśnie takich rzeczach zapominamy najczęściej. Sam jestem w sprzedaży od kilku lat i wiem jak ważne jest, aby stosować się do tych zasad. Często zapominam choćby o tym żeby słuchać na "właściwym poziomie". Każda z lekcji przedstawiona w prosty, bezpośredni i przede wszystkim łatwym do zrozumienia sposób. Ode mnie mocne 5/5

Cześć,
W sumie rzadko kiedy piszę recenzję ale tutaj się zdecydowałem bo przypadła mi forma tego kursu to gustu. Autorzy konkretnie i bez lania wody opisywali wszystkie zagadnienia. Pracuje już parę dobrych lat w sprzedaży, ale nazwanie pewnych spraw "po imieniu" w tym kursie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Wiem, że jest parę elementów nad którymi muszę popracować. Mi najbardziej podobała się lekcja dotycząca obiekcji i metody ZUWU. Ogólnie rzecz biorąc - POLECAM!

200,00 z VAT (brutto)

Materiał zawiera

  • 4 profesjonalne lekcje.
  • Certyfikat imienny potwierdzający ukończenie kursu

Docelowi odbiorcy

  • Handlowcy
  • Przedstawiciele handlowi
  • Szkoleniowcy
  • Menadżerowie
  • Doradcy ds. sprzedaży
  • Specjaliści ds. cold calling
0
    0
    Twoje inwestycje
    Twój koszyk jest pusty